Büşra

Büşra
@phoibos
“Fotoğrafları sevmem,” demişti. “İnsanın hayalini sınırlarlar; hep kendilerini düşünmeye zorlarlar bizi.”
Reklam
..sevilenin yanında duyulan iç rahatlığından bir saat bile ayrılmama isteği de onu günde iki kere bu masanın önünde tutmaya yeterdi..
Bir şeyler olmasını bekliyordu insan, bir değişiklik.
Hepimiz korkağız. Korktuğumuz için severiz; korktuğumuz için yaşarız; korku yüzünden öldürürüz.
Hep böyleydi. Bir şey en gerektiği anda olmazdı.
Reklam