Büşra

Büşra
@phoibos
İnsanın bir başkasını, hatta sırf kendini bile tanıması mümkün mü ki? Ve biliyor musunuz, ben insanlardan hiç anlamam. Beni ilgilendirmezler. Köpekleri, evet, onları gayet iyi tanırım, kuşları, kedileri de öyle. Ama sizi gerçekten tanımıyorum efendim.
Reklam
..benden kaçmadı ama geri de dönmedi.
Tam da öyledir yaşam, güzel ve mutlu olduğunda: Bir oyundur!
..hem bundan korkmuş hem de gerçekleşmesini istememiş miydim?
Keşke izleyeceğim yolu görebilsem! Keşke tek bir adım olsun ileri gidebilsem!
Reklam