Dinlenmek istediğinizde çerezlik olarak okunabilecek sıradan bir kitap.
İsminin çağrıştırdığı gibi bişey değil , bir grup insanın yaşamlarını anlatıyor.
Sıkıcı değil ancak insana da bişey katmıyor.
Zamanınız yoksa hiç gerek yok okunmasına.
Zamanınız da bolsa daha faydalı kiraplar tercih edilse çok daha iyi olur bunun yerine.. diye düşünüyorum.