Yalnızlığın, beklemenin, yok yere umut etmenin, kendini bile bile kapkaranlık bir odaya hapsedip güneşi görmemenin, olmayacağını bildiğin bir tutkuya kapılıp peşinde ömrünü harcamanın romanı.. boşa geçen bir ömrün romanı..yok yere harcanmış bir yaşam, yaşamlar.. boş beklentiler .
ve en sonunda , iş işten geçmişken , yolun sonuna geldiğindeki o can yakıcı sorgulayışlar, pişmanlıklar...