özellikle bohem üniversite öğrencisinin yaşadığı sınırsız özgürlük sanrısını gayet doğru yansıttığını düşünüyorum romanın. öykü süresince gerçekleşen bir çok şey, sanırım ben de böyle yapardım diyerek empati kurabileceğiniz şeyler. şiddetle tavsiye edilir. 3-4 günde okunup bitecek bir eser. gerçi biraz iç karartıcı ama güneşli havada okursanız dengeler.
belli ki epey araştırma yapılmış yazılırken. ancak edebi yanı değil aksiyonun sürekliliği, olay zincirinde aksaklığın olmaması, mantığı zorlayan saçma sapan bağlantılı olayların olmaması, farklı sayılabilir kafa yapısının, ruh halinin betimi gibi faktörler dikkati çekiyor. kapağını kapatınca kitapla ilgili insanın aklında kalacak olanlarsa maalesef bazı olaylar. edebi yanı biraz daha fazla olsaydı, pek çok insanın başucu kitabı olabilirdi ama ben bu kitabı çok çok sevdim.