Bu bir sene içinde birkaç defa, kendimi zapt edemedim, ağladım. Fakat bunların hiç birisinde bu gece gözkapaklarımın içini yakan yaşlardaki acılık yoktu. ”O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.”
“Bilmem niçin ben bugün hiç eğlenemiyordum. Bu yüzlerce kız çocuğunun çılgın neşesi, sevinci bana dalgın, yorgun bir hüzünden başka bir şey vermiyordu.”
"Benim kalbim temiz diyen, gönlünü Allah'a vermelidir; çünkü kalbin asıl sahibi Allah'tır. En değerli misafir de yüce Allah'tır. Allah kendini seven ve hatırlayanın gönlüne gelir."