m.

m.
@pilibitikk
Bu bir sene içinde birkaç defa, kendimi zapt edemedim, ağladım. Fakat bunların hiç birisinde bu gece gözkapaklarımın içini yakan yaşlardaki acılık yoktu. ”O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor.”
Sayfa 338·Kitabı okudu
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Öyle bir yer ki, beni üzsün, uğraştırsın, ziyanı yok, fakat kendi kendimle yalnız bırakmasın.
Sayfa 334·Kitabı okudu
Alıntı
“Bilmem niçin ben bugün hiç eğlenemiyordum. Bu yüzlerce kız çocuğunun çılgın neşesi, sevinci bana dalgın, yorgun bir hüzünden başka bir şey vermiyordu.”
Sayfa 329·Kitabı okudu
Alıntı
Ne arsız gönlüm var benim? Etrafımdaki insanları ne kadar çabuk seviyorum.
Sayfa 288·Kitabı okudu
Alıntı
"Benim kalbim temiz diyen, gönlünü Allah'a vermelidir; çünkü kalbin asıl sahibi Allah'tır. En değerli misafir de yüce Allah'tır. Allah kendini seven ve hatırlayanın gönlüne gelir."
Din