Bunca zaman neden okumamışım bilmiyorum. Kitap başlangıçta durağan başladı fakat sonlara doğru muhteşemdi. Kitaba kalbimi bıraktım diyebilirim. Kürk mantolu Madonna
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yarın ya da on dk sonra değil, şimdi. Şimdi bir sorununuz var mı?
Yaşam zaten yeterince zorlu. Şimdide bir sorun yoktur. Kabullenilmesi ya da başa çıkılması gereken durumlar vardır.
Yapmanız gereken ama yapmadığınız bir şey var mı?
Kalkın ve onu şimdi yapın veya seçiminiz yapmamaksa; eylemsizliğinizi, tembelliğinizi, ya da pasifliğinizi şu anda tamamen kabul edin ve onun keyfini çıkartın.
Zihninizi gözlemleyin o "Çalışıyor olman gerekirdi. Boşa zaman harcıyorsun" diyebilir. Ona Gülümseyin :-)