Pınar

"Kişinin kalitesini kendisinin belirlemesi ne muazzam bir adalet!"
Sayfa 250
Reklam
"...seçilmiş yalnızlık olgunlaştırır, içine düşülen yalnızlık ise çökertir."
Sayfa 203
"Sık sık düşünüyorum da," dedi, "insanın sevdiklerinden ayrılması kadar kötü bir şey yok. Sevdikleri yanında olmayınca insan pek garip kalıyor."
Sayfa 334
Etrafa kayıtsızlaşmak aşkın özü değil midir?
Sayfa 147