Normalde kişisel gelişim kitaplarını hiç sevmem. Çünkü bana şişirilmiş gibi gelir. Ama bu kitap kısa ve öz anlatmak istediğini anlatmış. Anlattıkları hayatın olağan akışıyla uyumlu, hayata geçirebileceğimiz türden tavsiyelerle donatılmış. Bazı sözler, sanki Mahatma Gandhi 'nin hayat felsefesini özetler gibiydi.
Bir başucu kitabı olabilir. Tekrar tekrar, sindirilerek okunmalı.
Sevdiğin insanla bir hayat hayal edebilirisin ama o insanın da senden ayrı yürüteceği bir hayatı olduğunu kabullenmelisin. Gün sonunda iyi bir sohbet etmek istiyorsan tüm gün ayrı kaldığın birini seçmelisin. Yaşayan bir ilişki mi yoksa sürüklenen bir çift mi istersin?