Savaşın ve kötülüğün pençesine düşmüş, kirli, haksız,yoksul bir dünyaya doğdunuz. Masallardaki kötü adamların yeryüzündeki temsilcileri gözünü size dikti:
18 yaşına kadar ''çocuk'' sayıldığınız halde köleler gibi çalıştırılıyor, atlar gibi yarıştırılıyor, vahşiler gibi savaştırılıyorsunuz.
Ne yazık ki bunca saldırı karşısında bebek kadar korumasızsınız. Ne devlet ne okul ne aileniz koruyor sizi; hatta onlar savaştırıyor, yarıştırıyor, çalıştırıyor kiminizi...
Şunları aklınızdan çıkarmayın:
Türkiye çocuk ölümlerinin en yüksek olduğu ülkelerden biri... Bu, ekmeğe değil, silaha para harcayan büyüklerinizin tercihi... Sadece göstermelik koltuklara oturduğunuz 23 Nisan'larda değil, her an hesabını sorun bunun...