Pınar

Pınar
@pinarzengin
Bazen doğru yolu bulabilmek için kaybolmanız gerekir
Baldair'le ilgili ve spoiler içerir!
Puan vermedi·360 syf.··
2023 14. kitabı
·
20 saatte okudu
·
Okunma: 03 Mayıs 2023 16:46
Hayatım boyunca en çok ağladığım kitap... Baldair bunları hak etmedi o ölmeyi hak etmedi en azından böyle saçma bir sebepten. Öldürmek için öldürmüş resmen yazar. Ve şuan Baldairin ölümünü okuduğum için boş gözlerle etrafa bakıp salya sümük ağlıyorum. Hatta şöyle ki kitaba bile ara vermeyi düşünüyorum ölümü atlatınca tekrar okurum. Ya ama ha bir bebek ölmüş ha Baldair benim fikrimce kitapta ki en masum iki insandan biri... ama tüm kitaplarda masumlar ölür değil mi hem Larel hem Baldair ikiside üzümlü kekim. Ayrıca bu yazar bu iki kardeşi neden Baldair ölmeden 1 gün önce barıştırıp, ölmeden 5 dakika önce birbirlerini ne kadar sevdiklerini söylettirdi... Allah aşkına neden ya bu da kalp abi bu da kalp ben zaten kardeş konusunda hassas bir kız oldum hep abimle ablama aşırı düşkünümdür onlar ağlasa o göz yaşlarına sebep nefret ederim onları ağlatandan. Baldair ve Aldrik iki kardeş oldukları halde neden birbirlerini son ana kadar sevgilerini göstermediler. Kaybettiğinde anlarsın bir insanın değerini derler yazarımız buna uymak zorunda değildi offff bu kitap serisi benim için en kötü seri tek iyi yanları Larel ve Baldairi tanımak. Seri güzel ama bu birbirinden güzel iki insan nasıl ölebilir ya aklım almıyor
Suyun GazabıElise Kova · Yabancı Yayınevi · 20192,571 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Spoiler varr!!!! :( :'(
Puan vermedi·320 syf.··
2022 6. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2022 19:05
Eveeeet Kar Küresi incelemesinden sonra yine burdayım öncelikle gerçekten aşırı güzel bir kitap ama eğer ağlamak istemiyor ve mutlu son istiyorsanız kesinlikle tavsiye etmem. O zaman incelememize geçelim. Ben Merih ve Eylül'ün hastaneden kaçıp Kar Küresi Deatek Merkezi'ne dönmeleri konusunda ilk başta çok mutluydum. Ama aonra onların orda farklı odalarda tutulması falan pek hoşuma gitmedi öyle bir sinirle okuyorsumki oraları anlatamam bu yüzden o sahnelerdne bahsetmeyeceğim. Ama sonra Füsun'un bunlara yardım edip onları ordan çıkarması, geyiğin kurtulması, tüm insanların kurtulması beni çok mutlu etti. Tabi her mutluluğun bir kötü tarafı vardır. Füsun. Füsun'un ilaçlarla intihar etmesi bunu Eylül'lün görmesi ben çok ağlattı zaten benim kitapta en çok sevdiğim karakter Füsun'du ve onu kaybetmek bir yakınımı kaybetmişim gibi hissettirdi. Neyse biraz daha bahsedersen ağlayacağım bu yüzden bahsetmiyorum. İşte herkesin kurtulması hastanede iyileşmesi falan filan hepsi çok güzeldi. Sonra normal hayatlarına falan döndüler baya iyiydi tabi sonra Eylül'ün bayılıp hastaneye kaldırılıp tekrar herkesşn kaldırılmasına kadar. Aslında hepsi teker teker öşüceklermiş ama ölümlerini yavaşlatıp biraz daha yaşamaları için hastanede tutuyorlar onları. Sonra beni çok sarsan bir olay. Öncesinde o olayın evvelki gecesinde Asya, Reva, Can, Korhan, Mehmet, Eylül, Merih hastanenin terasında hepsi buluşuyor konuşuyorlar sohbet ediyorlar kar yağıyor hepsi mutlu ama o sabah Mehmet'in ölümüyle hepsi sarsılıyor. Eylül ve Merih hayatta tekrar gömek istedikleri yerlere gidiyorlar destek merkezine sonra Eylül fenalaşıyor ölüyor yani Merih arabayı o kadar hızlı kullanıyorki Eylül'ün geyiğine çarpıyor kaza yapıyorlar. Sonra beni en çok sarsan haftalarca ağladığım olay; Merih o kazadan sonra haftalarca
Kar TanesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 20216,5bin okunma
Azıcık spoiler var.
Puan vermedi
Aslında hekes hayatında küçük yalanlar söyler ama söylemek değil söylediğin yalanın değeri önemlidir aslında. Sen bi yalan söylerain ve karşındaki insanı kırarsın senin için küçük olsada daha sonra büyük bir yalan olur. Burda da Eylül küçük bir yalan söyleyerek başlıyor hayatına ama daha sonra o yalan onun hayatı anlamına gelir. Aslında Eylül kitapta çok güçlü bir karakter olarak geçip duruyor ama öyle değil gerçek hayatını insanlara anlatmaya utanmış gerçek hayatını hatırladıkça acı çekmiş birisi ama insan gerçeklerle yüzleşmeli değil mi? Eylül bunun çok sanrasında farkına varıyor Yağmur'un her şeyi açık etmesi onun farkına varmasını sağlıyor bence bu iyi bir şey çünkü Yağmur binevi ona yardım etmiş oluyor. Eylül, Yağmur'un bu yaptığından sonra bile kaçmaya devam etti. Çünkü o kadar yalan söylemiştiki arkadaş çevresinin vericeği tepkiden çok korkmuştu. Aslında insan bazen her şeyin kaçarak düzeliceğine inanır Eylül'de onlardan biri. Neyse ben bu konuları çok daha fazla uzatırım o yüzden kısa kesiyorum. Bence bu kitabı herkes okumalı bir kere çok güzel ders veren bir kitap yalanlar, aile, arkadaş ve gerçekler bu kitapta hepsiyle ayrı ayrı dera verilmiş bence. Hepiniz okumalısınız şiddetle tavsiye ederim...
Benim Küçük Sırrım 2Dilara Keskin · Ephesus Yayınları · 20211,315 okunma
Son Yıldız Yanıp Kül Oluncaya Kadar...
Puan vermedi·336 syf.··
2022 9. kitabı
·
6 saatte okudu
·
Okunma: 27 Şubat 2022 21:04
Ben bu kitabı almadan önce baya bi bekledin namını çok duydum ama seri okumayı seven bir kız değildim bu yüzden hep erteledim hep erteledim. Ama sonra bir gün Karantina hakkında alıntılar gördüm ve dedimki ben bu kitabı almalıyım. Sonra da aldım zaten. Aldım almasına ama ilk kitabı okuyunca ben nasıl olurda daha önce bu kitabı almam ben nasıl daha önce mahşerin dört atlısıyla tanışmam diyip durdum kendi kendime. Ben bu kitabı okuduktan sonra her yerde Onur Zorlu'ya aşığım, Burak Koşan'a aşığım, Mert Soydan'a aşığım her yerde dilimdeydi bazıları sne ne diyorsun falan filan diyolardı ama ben gerçekten aşıktım. Okukda evde herkes biliyorsu benim Karantina serisine ne kadar aşık olduğumu. Hâlâ da öyleyim instangramdan habire onlarla ilgili şeyler paylaşıyorum. Benim sevgin onlarla son yıldız yanıp kül oluncaya kadar sürecek... Ama ben bu yolculukta şunu öğrendim o da şu ki; eğer bir şeyi okumak yapmak istiyorsan onu erteleyip durma zaten eninde sonunda okuyacak yapacaksın sen sadece bunu erteliyorsun ve ertelemenin verdiği pişmanlığı geri alamazsın bu yüzden bence sizler bu kitabı alıp okumalısınız. Eğer ki ben kitap okuyamam seri sevmem falan derseniz ha işte o zaman alıp okuyun çünkü bu kitabı okuduğunuzda okurken gelen mutluluk hissi hiç bir şeyle değiştirilemez. Ayrıca eğer seri okumaktan korkuyorsanızda alın çünkü insan korkularını onların üstüne giderek yener. Buraya kadar okuduysanız çok teşekkür ederim :):):):) İncelememi Karantina'dan alıntıyla bitirmek istiyorum (not alıntıları birleştirdim.); Son yıldız yanıp kül oluncaya kadar hâlâ bizimle misiniz?
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi — Beşinci PerdeBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202012,3bin okunma
10/10
·384 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 22 Mart 2021 22:43
Ben bu kitabı almayı 2 ay düşündüm sonunda bu kitabı aldım ve okumaya başladım o kadar güzel bir kitap ki anlatamam ben beğendim sizlerede öneririm Eylül ve Merih zorlukları başarıyorlar tabi onların yanındaki arkadaşları hepsi çok güzel ama ben sonunu pek sevmedim yani aklımda bir sürü soru kaldı. Füsun nasıl geldi? Diğer çocuklar ve insanlar kurtuldumu? Füsunun vurduğu iğne panzehir miydi? Neyse böylesine güzel bir kitabın böyle bitmesini istemezdim.
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,5bin okunma