Yalom'un Nietzsche Ağladığında kitabini bitirdikten sonra düştüğüm boşluğu hatırladım da bir daha böyle bir duyguya kapılacağımmı diye merak etmiştim. Bu kitabı okuduktan sonra merakım şuan da olduğum boşlukla silindi. Sizi içine alan, o insanlarin arasına katan bir kitap. Sanki bir sandalyede de ben oturuyormuş gibiydim. Grup terapisi, psikoloji, felsefe, Schopenhauer ve duygular gibi hakkında fazlasıyla bilgi sahibi olabileceğiniz ve her yaştan insana hitap eden akıcı bir kitap.
Uzun zamandır bu kadar hızlı kitap okumamıştım. Konunun ilgi çekiciliğinin, dilin sadeliğinin, zekice ve güldüren diyaloglarinin, kitabın akışının yanı sıra diğer kitaplari gibi hikayeyi de en iyi şekilde bağlamış yazar. Okudukça zihninizde filmini izliyormuş gibi olacaksınız. Rahatlamak için, sıkıcı düşüncelerden ve stresli hayatlarimizdan biraz olsun sıyrılmak için bu kitap dogadan yapraklari toplanmis bir bitki çayı niteliğinde.