Bazenleri okumak boş biliyor musun arkadaşım.
Bir ağaca sarıl daha iyi, ondan.
Bazen bir insanı sevmek boş.
Kendini ne kadar sevdin de bir insanı seviyorsun.
Bazen boştur, hayal kurmak ;eğer noktasız cümleler kuruyorsan.
Bazen konuşmak da, yürümek de ve düşünmek de boş. Çünkü insan hep boştur ve doldurmaya çalışır. Arkadaşım.