Güldem UĞURLU

Güldem UĞURLU
@pinkblack
... Lisedeyken de üniversitedeyken de yaşım kaç olursa olsun, onlar -yani el alem- yüzünden annemle kavga edip durmuştum. Erkek gibi giyinme Deva, seni görürlerse laf ederler. Gece geç gelme, farklı düşünürler. Çok gülme, kısık sesle konuş, kibar ol, hizmet et, yüksek notlar al ama sırf onların ağzına laf vermemek için. Kısacası el alem için yaşatılmıştım...
Sayfa 169·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Erkekler kapatılmalı mı bilmiyorum ama bu grup kesinlikle kapatılmalıydı . :D
Sayfa 42·Kitabı okudu
Bu işi kız başımda yapabilirim. Ama biliyorsun ki bazı tabular zor yıkılır. Ve ben o tabuları devire devire ilerlemeyi çok severim.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Ben paramı fondöten yerine eşofmanlara harcıyorsam bunun neresi yanlış ki? Neden toplumun dayattığı güzellik standartlarına uymak zorundayız? Herkesin tek tip olması beni ürkütüyor. Ben robot değilim, belirli bir kalıba uyamam .
Sayfa 15·Kitabı okudu