... Lisedeyken de üniversitedeyken de yaşım kaç olursa olsun, onlar -yani el alem- yüzünden annemle kavga edip durmuştum.
Erkek gibi giyinme Deva, seni görürlerse laf ederler. Gece geç gelme, farklı düşünürler. Çok gülme, kısık sesle konuş, kibar ol, hizmet et, yüksek notlar al ama sırf onların ağzına laf vermemek için.
Kısacası el alem için yaşatılmıştım...
Ben paramı fondöten yerine eşofmanlara harcıyorsam bunun neresi yanlış ki?
Neden toplumun dayattığı güzellik standartlarına uymak zorundayız? Herkesin tek tip olması beni ürkütüyor. Ben robot değilim, belirli bir kalıba uyamam .