... Lisedeyken de üniversitedeyken de yaşım kaç olursa olsun, onlar -yani el alem- yüzünden annemle kavga edip durmuştum.
Erkek gibi giyinme Deva, seni görürlerse laf ederler. Gece geç gelme, farklı düşünürler. Çok gülme, kısık sesle konuş, kibar ol, hizmet et, yüksek notlar al ama sırf onların ağzına laf vermemek için.
Kısacası el alem için yaşatılmıştım...