Her günün sonunda, o gün çok zorlu geçmiş olsa bile, mutluluk duyduğun beş şeyi yaz. Ve her ay bunları gözden geçir. O kısacık notlar, kendini güçlü hissetmeni sağlayacak. Sahip olduklarına ulaşamayan insanlara karşı anlayışın ve hoşgörün artacak. Bunu yap, pişman olmazsın. :)
Önceleri evlenmek için çok gençtim. Sonra da hiç vaktim olmadı. Geçen yıl, on dakikalık bir fırsat geçti elime. Onda da saati kurmayı unutmuş, uyuya kalmışım.
Kurmak bir yana, evlilik saatini kırıp tuzla buz ettiğime göre, galiba hep uykuda kalacağım ben...
Kendi gerçeğini kendi yaratmalı insan. Neden direnmeyi denemiyoruz? El ele, güçlerimizi birleştirerek... Daha işin başında teslim bayrağını çekmek, esareti kabul etmekle eşdeğer değil mi? Başkalarının yönlendirmesiyle çizilen yolda yürümek zorunda değiliz. Bu uğurda nelere katlandığımı, neler yaşadığımı bir bilsen...
Beynimi ve yüreğimi mesken tutmuş, sizin masum kermigenliğinizin ötesinde, son derece acımasız bir iştahla burgu gibi oyuyordu benliğimi. Baharla beraber onu da uzaklara gönderdim. Kendimle barışığım artık.