" Sanki gözleri, içine konan sıvı fazla gelince taşıp yanlarından akıtan porselen bir çanakmışcasına, buz gibi akıp giden görsel izlenimlerini hiçbir yararı olmadı ona. "
Yavaş yavaş okudum, belki hiç bitmesin diye belki de çok aklı başında kalmam gerektiği için. Adeta bir çözümleme yapar gibiydim bazen de o beni çözdü. Virginia'nın Kendine Ait Bir Oda adlı eserini çok sevdiğim için acaba bir hikayeyi nasıl anlatıyor, diye merak etmiştim ve sonunu düşünürken o kadar güzel anlatmış ki bu hikayeyi. Aslında hikayeyi de değil, karakterleri anlatmış ve bu benim en sevdiğim şey. Herkes okuyamaz, diye düşünüyorum onu. Okuyan da herkes olmaz.