Tesadüf yokmuş "tevafuk" varmış. Olması gereken her şey olması gerektiği zamanda, olması gerektiği gibi olurmuş. Bize düşen o an içinde elimizden gelen çabayı göstermekmiş. Biz çabamızdan sorumluymuşuz. Gerisi taktirmiş. Çok geç anladım...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok karışığım.
Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine hâlen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben eziliyorum.
Frida Kahlo
"Sonra aramıza şehirler girecek,
Hiç karşılaşmayacağız.
Tesadüfler bile, bizi bir araya getiremeyecek.
Sonra da belki birimiz öleceğiz,
Diğerimiz hiç bilmeyecek."
Nazım Hikmet Ran