çünkü o, cemiyetin, bizim mağdurumuzdur,
onu bu hale koyan bizim kusurumuzdur...
biz şüphelenmiyoruz mesuliyetimizden,
fakat böyle sürünen çocuklar da bizden...
bu zavallıların da kanı ve eti bizim,
bu çocukların bütün mesuliyeti bizim...
sensin beni en onulmaz yerimden vuran,
fakat sensin yine boş ömrü dolduran...
bu çılgının senden başka muini var mı?..
gitme... beni senden başka kimse anlar mı?..
gözlerimi sen ki başka bir ufka açtın...
nerdesin ya?.. nerdesin ya?.. ah neden kaçtın?..