begüm

begüm
@pluvuophile
kitap bir limandı benim için. kitaplarda yaşadım, ve kitaplardaki insanları sokaktakilerden daha çok sevdim.
ingilizce öğretmeni
7 Mayıs
86 okur puanı
Eylül 2019 tarihinde katıldı
ben tüm çocukluğumu nerede yanlış yaptığımı düşünerek geçirdim. kendime neyi yanlış yaptığımı sordum.
Sayfa 264
Reklam
ve tüm bunların altında bir parçası babasının dizlerine oturmak istiyordu. sevildiğini, hala onun küçük kızı olduğunu duymak istiyordu.
Sayfa 249
bir kızın çoğu zaman kendi kendini kurtarması gerekiyordu
Sayfa 11
çünkü o, cemiyetin, bizim mağdurumuzdur, onu bu hale koyan bizim kusurumuzdur... biz şüphelenmiyoruz mesuliyetimizden, fakat böyle sürünen çocuklar da bizden... bu zavallıların da kanı ve eti bizim, bu çocukların bütün mesuliyeti bizim...
Sayfa 76
sensin beni en onulmaz yerimden vuran, fakat sensin yine boş ömrü dolduran... bu çılgının senden başka muini var mı?.. gitme... beni senden başka kimse anlar mı?.. gözlerimi sen ki başka bir ufka açtın... nerdesin ya?.. nerdesin ya?.. ah neden kaçtın?..
Sayfa 70
Reklam