Katı olan her şey buharlaşıyor, kutsal olan ne varsa kirletiliyor ve en sonunda insan makul akılla, yaşamdaki asıl koşullarıyla ve kendi türüyle ilişkileriyle yüzleşmek zorunda kalıyor.
Sonra öğrendim bunun asla olmayacağını, insanların değişmeyeceğini ve onları kimsenin değiştiremeyeceğini ve bunun çabalamaya değmediğini! Evet, böyledir!