Çocukluğundan beri içine yerleşmiş olan " İnsanlar kötüdür! " inancı değişmeye başlamıştı; yine dünyanın kötü ve acımasız bir yer olduğunu düşünüyordu ama demek ki tek tük de olsa bazı iyi insanlar bulunabiliyordu.
Daha mı güzel, daha mı çirkin, daha mı hırçın; bu soruların hiçbir anlamı yoktu. İnsanın kendini başkalarıyla kıyaslaması gibiydi. Ne yaparsan yap, sen sensindir ve o ten içinde yaşarsın.