"Ressamın hayatında ölüm en zor şey olmayabilir. Ama her zaman yıldızları görmeyi düşlerim.
Neden gökteki yıldızlar bizim için erişilemez olsunlar?
Belki bir yıldıza gidebilmek için ölümü göze alabiliriz.
Ve böylesi bir ölüm huzur içinde ölüme yürümek değil midir?"
.Loving Vincent.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sorarlarsa 'Ne iş yaptın bu dünyada?' diye, rahatça verebilirim yanıtını: Yalnız kaldım. Kalabildim! Altı milyar insanın arasında doğdum. Ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından..."