Kanunlarla ve suçlarla ilgilenen birisi için gayet iyi bir kitap.Yazarın anlatımı da çok iyi.Bunların dışında bol karakterden dolayı anlam karmaşası ve bazı yerlerinde sıkıcılık var.
Yine Stefan Zweig'dan insanı sürükleyen bir o kadar da hüzünlendiren bir öykü.Onun kalemini okurken dolup taşıyorum, kelimeler ağır geliyor.
Mutlaka tekrar okuyacağım öykülerden birisidir "Bir Kadının Yaşamından 24 Saat"
#Bir insan,uğruna her şeyini geride bırakmaya hazır olduğu biri tarafından sinek gibi elinin tersiyle kovulunca acaba neler hisseder?#