Akhilleus'un şarkısı ve Ben, Kirke kitaplarını özellikle mitoloji sevdiğim için çok beğenerek okudum. Bu kitap da önerilerde çıktı mitolojik kitap diye. Neresi mitolojik anlamadım. Bir kaç tanrı ismi ve cadı vardı evet ama genel olarak saçma sapan bir aşk, ihanet ve entrikalar üzerine örülmüş romandı. Roman olarak okunur mu evet ama mitoloji kitabı diye okunmamalı. Öyle başladığım için beklentim yüksekti ve bu kitap kesinlikle bunu karşılamadı.