Bu neşenin uydurma,uçucu bir şey olduğu malum.Varsın öyle olsun.Kapalı bir mahzende sızan bir ışık parçası ,yıkık bir duvarın taşları arasında açmış cılız bir çiçek,her şeye rağmen bir varlık,bir tesellidir.
insan,yaşadığı yerlerde beraber bulunduğu insanlara görünmez ince tellerle bağlanırmış;ayrılık vaktinde bu bağlar gerilmeye, kopan keman telleri gibi acı sesler çıkarmaya başlar,hep birinin gönlümüzden kopup ayrılması bir ayrı sızı uyandırırmış.