Bu düzen sana sadece maddiyat sunar ve seni sana özel hissettirir. Sen en iyisine layıksındır, sen de dünya da kaç tane "sen" olduğunu hesaba katmaksızın kendini özel sanarsın. Hâlbuki sen sadece tüketicisin. Tüketmek için tuketilenleri üretmek zorunda olan bir tüketici.
Eskiden Kızıl bir Elma peşine koşardın
, düzeni değiştirme iddiasıyla. Şimdi ısırılmış Apple elmasının peşine koşuyorsun. Ve o düzenin o elmayı sana verirken dahi tam halde vermediğini, bir tarafını yine kendisinin ısırdığını göremeyecek kadar da körsün..
Bir şeylerin değişebileceğini ve bir şeyleri değiştirebileceğimi düşünüyodum.. sonra bir şeylerin değişebileceği ve bir şeyleri de değiştirebileceğimi düşünmeyi değiştirdim.. her şey değişmeye başladı ..