Arturo BanDini

Arturo BanDini
@portecho
Sadece kitap eklemek için kullanılmaktadır.
Bedensiz de yaşamak oluyormuş. Hepsi yalanmış: Ne cennet var burada, ne cehennem.
Sayfa 48 - Sel
Felsefe-Düşünce
Reklam
Bizler için öte dünya, orası, sizlerin yaşadıkları dünya. Orada yiyip içip, okuyup yazıp, sevişip mevişip, yaşayıp gidiyorsunuz. Bizlerse buradan sizleri seyrediyoruz, sessiz kahkahalar atarak.
Sayfa 47 - Sel
Felsefe-Düşünce
Gençliğinde varoluşçulukla ilgilenıniştin. Buraya geldiğinde yokoluşçulukla ilgilenebilirsin. Şimdiden hazırlan.
Sayfa 47 - Sel
Felsefe-Düşünce
Elveda dünya Merhaba kainat (Nazım Hikmet)
Sayfa 47 - Sel
Felsefe-Düşünce
Her gün, günbabmına yakın, üst katın sokağa bakan penceresinin önüne oturuyor. Perdeyi açıyor. Elinde, her seferinde küçük, yeşil bir dal (örneğin, ıtır) ya da bir çiçek (bir gonca gül ya da bir karanfil) sokağa bakıyor, yolunu beklediği biri varmışçasına.
Sayfa 40 - Sel
Felsefe-Düşünce
Reklam