Geleceğini biliyordum. Er geç. Ama mutlaka. Bekliyordum. Beklemeden bekliyordum. Belli etmeden. Kendime bile belli etmeden. Yalnızca nerden geleceğini merak ediyordum.
Dağdan mı? Denizden mi? Kuzeyden mi?Güneyden mi? Ve nasıl geleceğini? Yayan yapıldak mı? At sırbnda rahvan mı? Hızlı motosiklet mi? Helikopter mi?Halk otobüsü mü? Yoksa şehir hatları vapuru mu? Ne zaman geleceğini de merak etmediğimi söyleyemem. Baharda mı, yazda mı? Güzde mi, kışta mı? Ve tabii, sabah mı, öğlen mi, ikindi mi, akşam mı, gece yarısı mı?