Arturo BanDini

Arturo BanDini
@portecho
Sadece kitap eklemek için kullanılmaktadır.
Herkesin tufanı kendine. (Hun Atasözü)
Sayfa 26 - Sel
Felsefe-Düşünce
Reklam
Bir de nefes...
Mumlar, çıralar, yağlar, birkaç kapkacak, birkaç kitap, defter, bir battaniye, iki yastık, bir ot döşek... Daha n'olsun?
Sayfa 18 - Sel
Felsefe-Düşünce
Geleceğini biliyordum. Er geç. Ama mutlaka. Bekliyordum. Beklemeden bekliyordum. Belli etmeden. Kendime bile belli etmeden. Yalnızca nerden geleceğini merak ediyordum. Dağdan mı? Denizden mi? Kuzeyden mi?Güneyden mi? Ve nasıl geleceğini? Yayan yapıldak mı? At sırbnda rahvan mı? Hızlı motosiklet mi? Helikopter mi?Halk otobüsü mü? Yoksa şehir hatları vapuru mu? Ne zaman geleceğini de merak etmediğimi söyleyemem. Baharda mı, yazda mı? Güzde mi, kışta mı? Ve tabii, sabah mı, öğlen mi, ikindi mi, akşam mı, gece yarısı mı?
Sayfa 13 - Sel
Felsefe-Düşünce
Anlatacak çok şeyi varmış! Yakında belki olur. Belki benim de.
Sayfa 10 - Sel
Felsefe-Düşünce