📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Manganın atmosferini ve çizimlerini çok sevdim. Özellikle beden deformasyonları ve yüz ifadeleri etkileyici çizilmiş.
Normalde zararsız hatta estetik görünen bir desen, hikâye ilerledikçe insanı rahatsız eden bir takıntıya dönüşüyor. Junji Ito burada günlük bir şeyi kozmik bir lanet gibi hissettirmeyi inanılmaz iyi başarmış. Çok keyif alarak okuduğum bir manga oldu.