oysa insanlarda da ağaçlarda olduğu gibidir. ne kadar yükseğe ve ışığa doğru çıkmak isterse, o kadar şiddetle kökleri toprağa girmek ister, aşağıya, karanlığa ve derinlere, kötülüğe doğru
duyunun hissettiğinin, tinin idrak ettiğinin kendi içinde asla bir sonu yoktur. ama duyu ve tin onların her şeyin sonu olduğuna ikna etmek ister seni. böyle kibirlidir onlar