Bunlar nasıl insanlar, diye soracak olursan cevabım şu olur: " Her yerdekiler gibi!" İnsanların her yerde şaşılacak bir benzeyişleri var. Bunların çoğu boğaz tokluğuna çalışmakla ömürlerini geçirirler. Arada kendilerine kalan az bir zaman ise onlara o kadar sıkıcı gelir ki o zamanı nasıl geçireceklerini, ne yapacaklarını bilemezler! Vah zavalli insanlar vah!