Sevda Özdek

Sevda Özdek
@pptygzll
Hayatta sadece kendin için yaşamalı ve başkalarının söylediklerine sadece gülüp geçmelisin. Geçmişe dönüp keşke dediğinde ve üzüldüğünde yanında senden başka kimse olmayacak...
Annem yaptırdıkları apartmana "Hürriyet", "İnayet", "Fazilet" gibi adlar verenlerin, aslında bütün hayatlarını bu değerleri çiğneyerek geçirmiş kişiler arasından çıktığını söylerdi.
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayatımın en mutlu ânıymış, bilmiyordum. Bilseydim, bu mutluluğu koruyabilir, her şey de bambaşka gelişebilir miydi? Evet, bunun hayatımın en mutlu ânı olduğunu anlayabilseydim, asla kaçırmazdım o mutluluğu.
Alıntı

Sevda Özdek

, bir kitap okudu
Puan vermedi·336 syf.·
17 günde okudu
·
Okunma: 04 Ocak 2026 22:25
·
2026 1. kitabı
Gary Small
8/10 · 36,6bin okunma
Gülüşün çok güzel. Sanki mehtabı almışsın da dudaklarının arasına saklamışsın gibi....
1000Kitap
Acaba bu acemi psikiyatristlerin hayatında bir geçiş töreni miydi, yoksa ben devasa bir taktik hatası mı yapmıştım?
Alıntı