karsu

karsu
@premsesKARSU
Giden döner mi bilmem ama; seven bekler..
Dinlerken ağlarım diye geçtiğim o şarkısın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
-Biliyor musun Olric, iki şey hep vardır. -Nedir onlar efendimiz? -Her işte bir yanlışlık,Her içte bir yanmışlık..
Edebiyat
Yaşar Kemal
İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez..
Edebiyat
Bir hoşçakala sığdırdı bizi, yere göğe sığdıramadıklarımız..
Edebiyat