Yapmam gereken şeyleri neden yapamadığımı düşündüm. Yorgun ve üzgün hissettim kendimi. Sonra, neden yapmamam gereken şeyleri de yapamadığımı düşündüm ve kendimi daha da yorgun ve üzgün hissettim.
Çünkü hüzün dediğim zaman aslında demek istediğim şey şu: içimde çiviler, kayalar, kırık camlar ve artık konuşamadığım sözcüklerle dolu olan kara bir delik.