Tamer

"Bir beklediğiniz varsa genellikle gelmez. Beklemek çünkü, bir olmazı oldurmayı umanların safdilliğidir. Gelecekler zaten kalbinizi yormadan gelir. Bekletmek, gelmeyeceklerin işidir. Bu yüzden en çok gelmeyecek olanlar beklenir."
Sayfa 138
Kitap Alıntısı
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
–Yetimlik ebeveynden değil, insanın ruhunun üflendiği yerden geliyordu. Hepimiz yetimdik. Yoksa yalnızlık, nükleer bombalardan bile daha büyük dert olur muydu başımıza? Günahlarımız da sevaplarımız da, her şey ya yalnızlıktan ya yalnızlık korkusundandı bana kalırsa. Dünya koca bir yetimhaneydi. Başka türlü, adına zaman dedikleri delik böyle çimdikler miydi ruhumuzu, bu kadar yalnız olunur muydu?..
Sayfa 138
Kitap Alıntısı
–Anasız kalmış çocuk büyür mü? Yazık hiç büyüyemeyecek.
Sayfa 137
Kitap Alıntısı
"Aşkla huzuru aynı anda istemek, eşyanın tabiatına dil çıkarmakdı."
Sayfa 125
Kitap Alıntısı
Sonunu düşünen perişan olamaz
"İnsan korumalı kendini. Hem mutsuzluktan, hem de kaybı halinde yine mutsuzlukla neticelenecek mutluluktan."
Sayfa 123
Kitap Alıntısı