“Bir kitabı bitirdikten sonra kapağını kapatıp, eğik durmaktan yorulmuş boynunu arkaya yaslamak ve içinden çıkmış olduğun dünyayı gözden geçirmek... Dünyanın en güzel hislerinden biri.”
Okumaktan büyük zevk aldığım bir kişisel gelişim kitabı oldu. Çoğu insan kişisel gelişim kitaplarına karşı ön yargılıdır ama bunu seveceklerini düşünüyorum.
İlk başta Başak Sayan kendi hikayesini anlatıyor daha sonra evrenin ve insanın gerçek doğasının bilimsel yanlarından bahsediyor.