Hayatı olduğu gibi kabul etmeli ve ona ne bir şey ilave etmeli ne de ondan bir şey eksiltmeli bazı şeyler vardır canımızı yakar bu neden böyle? böyle şeyleri dünyadan kaldırmalı. deriz bazı şeyler de mevcut değildir.içimizden bunların olmasını ister hatta bu uğurda çalışırız. ikisi de saçma ve faydasızdır insan dediğin mâhluk hiçbir şey değiştiremez. bunun için gönlünün rahat olmasını istersen , gördüğün fenalıkların bile bir hikmeti olduğunu düşün... en mühimi kendine halinden şikayet etmeye alıştırma! ömrünün sonuna kadar da dövünsen de bu hayatın cezası tükenmez.Kendine etmiş olursun.