Rumeysa ☆

Rumeysa ☆
@procyonn
Öd Tengri aysar kişi oglı köp ölgeli törümiş.
Sosyal Hizmet Uzmanı
Lisans
285 okur puanı
Ağustos 2018 tarihinde katıldı
Şimdi ne olacak? "Allah neyi murâd ederse o olacak, telaşa lüzum yok."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çalıkuşu, benim hem hoșuma gider hem ișime yarardı. Bir münasebetsizliğimden șikâyet edildiği vakit fütursuzca omuzlarımı silker, "Ne yapalım... Bir Çalıkuşu'ndan ne beklenir?" derdim.
İngrid Bergman'a sormuşlar,: "Gidişat çok kötü, dünya nasıl kurtulacak?" "Utanç demiş Bergman, dünyayı bir tek utanan insanlar kurtarabilir." Çünkü utanmak "kibir" denilen en büyük günahın panzehiridir. Yalanın, iftiranın, hirsızlığın,pişkinliğin,arsızlığın önündeki en büyük engeldir. Başını öne eğebilen, yüzü kızaran, özür dileyebilen insanları görmeye ihtiyacımız var.
Frida Kahlo' nun; "bir gün her şey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur" dediği yerdeyim.
"Bugün kalan hayatımın ilk günü " Pdf hali olan var mı lütfen ?