Toplama eserleri fena bulmasam da onlarca kitabı bulunan tarihi şahsiyetlerin anlatılmasındansa hakkında daha az eser olanlardan bir kitap ortaya çıkması daha hoşuma giderdi sanırım. Yine de başlangıç noktası olarak değerlendirilecekse fena bir kitap değil alanının en iyi tarihçileriyle röportaj yapılarak ortaya çıkan bir kitap. Sadece adı Türklerin Büyükleri olan bir kitapta II.Abdülhamid'in olması biraz sırıtıyor.