Etikanın incelemesini yapacak değilim ama bir kaç söz söyleyebilirim:Yaşamın manasının uzak tarihteki o adam tarafından yazılmaya başlanması,bilmiyorum herkesçe bir mana vardır yaşamda. Rasyonalist bir insan sayılırım ve en akla mantığa uygun mana bu sanırım etika doğanın bir parçası olduğumuz gerçeğini bundan kaçmak için yalanlar uyduran insanlığın kafasına vuruyor. O mekanik evreni daha genel görelilik yazılmadan düşünsel manada anlamlandırmıştı. Onun tanrısı (ki bu tanrı sözü sizi aldatmasın bilinçli emirler verenlerden biraz ayrıdır kendileri) herkese çok eşitti. Hala hepsini anlamış değilim ki onca büyük filozof onu tartışırken bu haddime değil. Lakin gururla diyebilirim ki o insan merkezli hükümdarlığı insanların üzerine yıktı belki o yüzden herkes okumaz:)