Acılar türlü türlü mutluluklar hep sıradan
Huzur satıp aşk aldığım günleri yâd ederim
Yaramı Yaradan bilir kul ne anlar yaradan
Yüreğimin dili yok ben böyle feryat ederim...
Birinden 'utanıyorum'...
Sonra 'U' gidiyor, onu 'tanıyorum'..
Zamanla 'T' de gidiyor, onu sadece 'anıyorum'..
En son 'anı'lar da gidiyor, 'yorum' yapamıyorum !
O esrarlı yangına bu can nasıl dayandı?
Sahile vurdu kalbim,su yandı,kum da yandı.
Bir mum gibi eriyip aktı uykusuzluğum,
Ölüme başkaldıran dertli uykum da yandı.
Yurdundan mahrum edip dolaştırdın Cem gibi.
Ruhumla söndü alev,sonra ruhum da yandı...