Karşımızdakinin yalnızca kendi budalalığımız, kusurumuz ve kötülüğümüz olduğunu akıldan çıkarmayarak her insan budalalığına, kusuruna ve kötülüğüne hoşgörülü yaklaşmalıyız.
Bir şey isteriz, alırız, kısa bir süre tatmin yaşarız, bu tatmin hızla sıkıntıya dönüşür, ardından mutlaka bir sonraki istiyorum gelir. Arzuyu doyurarak kurtuluş olmaz, insanın çarktan hemen atlaması gerekir. (İstemekten tamamen kaçmak.)