Nazlıcan

Nazlıcan
@psk_dan
Kalp kırıklığı böyle bir şey. Kırıldığı yetmez, sağa sola saçılır kırıkları.
Sayfa 77·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
"İnsanoğlu denen aşağılık yaratığın alışamayacağı hiçbir şey yok galiba!.."
Sayfa 32·Kitabı okudu
Alıntı
"Her insanın çalabileceği hiç değilse bir kapı olmalıdır."
Sayfa 15·Kitabı okudu
Alıntı
Ayrıntılar mahverder her zaman her şeyi...
Sayfa 4·Kitabı okudu
Alıntı
Hem her şey insanın kendi elinde, hem de insan yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor... Bu artık yadsınamaz bir gerçek, bir belit. İlginç bir şey, acaba insanlar en çok neden korkarlar? Atacakları yeni bir adımdan, kendi söyleyecekleri yeni bir sözden herhalde...
Sayfa 2·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam