Telefonla Dünya Kupası Maç Nakli
– Bak, şimdi, benim radyoda maç spikerliğimde belki en önemli ilk olay, 1966 Dünya Kupası'ydı. TRT bizi final maçını anlatmak üzere Londra'ya yolladı. Ben de organizasyonun başkanına kadar çıktım. Adam gayet nazik, güler yüzlü, fakat alay ederek "Sizin Tey-ar-ti (TRT demek istiyor) dün mü öğren­ di Dünya Kupası maçlarının oynanacağını da bugün başvuru­ yor? Dört yıl evvelden bütün kulübeler dağıtıldı, bitti..." dedi. – Ve adam haklıydı galiba... – Tabii haklıydı. Bizimki Türk işi işte...Adam "Yani naklen yayını yapamayacaksınız" dedi. Ben kolay kolay pes et­ medim. "Bana" dedim, "bir telefon verir misiniz?" Adam bir kahkaha attı. "Yoksa telefonla mı anlatacaksınız" diye sor­du. "Ben aynı zamanda gazeteci olduğum için" dedim, "ga­zeteme yazı geçerim". Adam ona da "peki" dedi. Bunlar maçtan iki gün evvel oluyor. – Ama maçta siz kulübede değilsiniz. – Basın tribünündeyim. Sağım solum ünlülerle dolu. Dün-ya çapında ünlülerle... – Basın tribünü orada da bizdeki gibi miydi? – Biraz değişikti. Bazı ünlü spor yazarları özel yerlerde oturuyordu. Bir de kalabalık kısmı vardı. Ben o kısımda, basın tribününün yazarlar bölümündeyim. Düşünün, dünya­nın dört bir yanından gelmiş yüzlerce tanınmış gazeteci. Hepsi oturup maçı izliyor. Ama hepsinin önünde telefon var. İşte "ilk on beş dakika" diye yorum yazdırıyorlar. Sonra da sessiz sedasız maç izleyip not alıyorlar. Hafif sesle de telefon­ da konuşuyorlar. Ancak içlerinde biri var, artık manyak mı dediler, garip mi dediler, deli mi dediler, fanatik mi... bilemi­ yorum ne deyim buldular, ara sıra ayağa da kalkıp "Şimdi sağ­dan iniyorlar" diye maç anlatıyor. Ve bu maç yayını maç baş­lamadan 5 dakika evvel başladı. Bir maç 90 dakikadır, etti 95. Adam haftaymda da 15 dakika durmadan konuştu. Neden? Hat kesilirse bir daha bağlanamaz
yarın ptt çalışanıyla kavga edecepime yüzde yüz eminim kendimi hazırlamaya çalışıyorum şimdi
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Günaydın :)
Kitap çekilişleri görüyorum sıkça. Bu cekilişlerde kargo işini güvenli şekilde nasıl gerçekleştiriyorsunuz bilmiyorum. Bilenler yazabilir. Birgün ben saftirik burada, "Hiç kitabım kalmadı, kitaplarınızı uygun fiyata satın alabilirim. " şeklinde bir iletiye denk gelmiştim. Öğrenci olduğunu düşünerek, kitapları ücretsiz vermek istedim, fakat onu utandirmamak adına takas fikrini öne sürdüm. Masum görünümlü şeytan okur kişisi teklifimi heyecanla kabul etti. Kitap listelerini belirledik. Şeytânî okur çok seciciydi, kitabın da iyisinden anlıyordu kerata. Onun bana sunduğu listeyle benim ona sunduklarim hiç adil olmadigi gibi, güya adaletli olmaya çalışarak benim en kült kitaplarımı seçmeye çalışıyordu. Ben burada uyanamadim. Bir sürü güven esaslı konuşmalarla, bana güvenmek istediğinden vs söz ederek bu safligimi daha da pekiştirdi. Kargoları aynı anda yollayalım, bildirim mesajini atalım vs... Sonra kararlaştirdigimız gün ben gittim PTT ye, o da çıkacağını , göndermek üzere paketin hazır olduğunu söyledi. Ben kargoyu verdim, bildirim mesajini yolladim, ondan haber bekliyorum. Akşama kadar haber bekledim ve hâlâ olaya uyanmiyorum. O da bir aksilik çıktığından, yollayamadiğindan, en kısa zamanda yollayacağindan söz etti, yine olabildiğince nazik şekilde. Daha sonraki gün yolladigini söyledi fakat bildirim gelmedi bana da ona da... :) Aaa neden gelmedi ki, teknik bir sorun olmalı diyerek yalancılıktaki profesyonelliğini konuşturmaya devam etti. Kargom eline kısa sürede ulaştı. Eline geçer geçmez her yerden engelledi beni. Sonra da profiline joker resmi koyup, "İyilik yaparsanız işte böyle olur hahahha." minvalinde (oldukça kötücül bir cumleydi ama tam hatırlayamadım) haince bir ileti paylaştı ve kitapları okumaya koyuldu. Okuyordu da entelektüel şeytan. Alıntılarından
Bayramınız Kutlu Olsun!
Herkese merhaba. Bayram vesilesiyle kitaplarımı 5 değerli okura, adlarına imzalı olacak şekilde hediye etmek istiyorum. Kitaplarımı kargo masrafları da dâhil olmak üzere tamamen ücretsiz ve koşulsuz bir şekilde temin etmek isteyen okurların talep ettikleri kitaplarımı yorumlarda belirtmeleri yeterli olacaktır. Not: 1. Herhangi bir şart, çekiliş veya kura yok; ilk talep eden 5 kişiye kitaplarımı hediye edeceğim. 2. Her okura en az iki adet kitap hediye edilecektir ve mümkün mertebe, talep edilmiş olan kitaplar gönderilmeye çalışılacaktır. 3. Kargoların teslim edilebilmesi için telefon numarası ve adres bilgilerinin iletilmesi şart değildir, herhangi bir Ptt şubesinin belirtilmesi yeterli olacaktır. Her hâlükârda, kargo takibinin yapılabilmesi için okurlara gerekli kargo takip numaraları iletilecektir. 4. Gerekli bilgilerin tarafıma iletilmemesi veya geç iletilmesi durumunda kitaplar başka okurlara hediye edilecektir. 5. Hediyeler okurlara, herhangi bir aksilik yaşanmaması hâlinde, iki hafta içinde gönderilmeye çalışılacak olup gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır. ### Sevdiklerinizle birlikte mutlu, huzurlu bir bayram geçirmenizi dilerim. İyi bayramlar!.. ### ### İletiyi paylaşabilirseniz memnun olurum. Teşekkürler. ###
Vekaletini vereceğin kurbanın, bir sofrayı bayrama dönüştürsün. Kurbanını Paylaş Kardeşinle Yakınlaş. 2026 yılı vekalet bedelleri: Yurt dışı 7.000 TL | Yurt içi 18.000 TL | Filistin 15.000 TL Hemen şimdi bagis.tdv.org adresinden, mobil uygulamalarımızdan, anlaşmalı banka ve PTT şubelerinden, Müftülükler ile Şubelerimizden verebilirsiniz. B002
Vekaletini vereceğin kurbanın, bir sofrayı bayrama dönüştürsün. Kurbanını Paylaş Kardeşinle Yakınlaş. 2026 yılı vekalet bedelleri: Yurt dışı 7.000 TL | Yurt içi 18.000 TL | Filistin 15.000 TL Hemen şimdi bagis.tdv.org adresinden, mobil uygulamalarımızdan, anlaşmalı banka ve PTT şubelerinden, Müftülükler ile Şubelerimizden verebilirsiniz. B002