"bu evden kopmak bana kendimden ayrılmak gibi geliyor. çünkü ben bir anın içinde bütün varlığımla var değilim. en büyük parçalarım geçen zamanın içinde."
"bir ânda her şeyin yalnız geçmişte ve haldeki değil, gelecekteki perspektifleri içinde de var olduğunu ve zamanın bu üç ayağından biri, hayalin ufkunda kırılır veya sakatlanırsa bizden uzaklaştığını hissetti."
"...asıl dava kendimizle kendimiz arasındadır. sevgiliyi dışarda öldürmek neye yarar? içimizde yaşadığı müddetçe, biz sadece bir şeklin katili olmakla kalırız. onu içimizde öldürebilmeliyiz. unutmak budur."