Ancak deneyimde hiçbir hareket ettirici güç yoktu. Vicdanın kendisi gibi küçük etkin bir sebepti. Gösterdiği tek şey geleceğin de geçmişimiz gibi olacağı ,bir kere işlediğimiz günahı, tiksinti ve neşe ile birçok kez daha işleyeceğimizdi.
Hiçbir şeyi onaylamam ya da reddetmem ben asla. Hayata karşı alınacak gülünç bir tavırdır bu. Yeryüzüne ahlaki önyargılarımızı solumak için gönderilmedik biz. Sıradan insanların söylediklerini umursamam, güzel insanların yaptıklarına da karışmam. Eğer bir karakter beni etkiler ise o karakterin yapmayı tercih ettiği her şey bana kesinlikle hoş gelir.