nazli

nazli
@pwniu
everythingship
3/10
·376 syf.··
2026 37. kitabı
Ya sanırım baştan savma okudum kitabı çünkü sonuna üzülemedim bile yani yksye giricem de aklım başımda değil ondan olabilir…Başka bir zaman bu kitabı tekrar okumak istiyorum çünkü o zaman daha iyi anlarım diye düşünüyorum çünkü şuan kitap geçmedi bana yani HOMOFOBİK DEĞİLİM BTW sadece kendimi veremedim çok.
Akhilleus’un ŞarkısıMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202019,4bin okunma
nazli
kesinlikle tekrar oku
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Leyla

, bir kitabı yarım bıraktı
Ernest Hemingway
8.3/10 · 14,6bin okunma
nazli
ben😝

nazli

, bir kitap okudu
Puan vermedi·612 syf.·
2026 136. kitabı
Osamu Dazai
8.9/10 · 975 okunma
Leyla isimli okura yanıt verildi
nazli
bestiemden çaldım🌹🌹🌹