nazli

nazli
@pwniu
everythingship
"Böyle bir güzellik karşısında mağlup olmaktan kim utanırdı ki?"
Reklam
"Ölülerin sesinin yaşayanların çıldırtacak gücü olduğu söylenir."
"Onu yalnızca dokunarak,yalnızca koklayarak bile tanırdım;kör olsam bile nefeslerinden, ayaklarının yere vuruşundan tanırdım. Ölmüş olsam bile, dünyanın sonu gelmiş olsa bile tanırdım onu"
-mutlu olan bir kahraman söyle bana,söyleyemezsin +söyleyemem -sana bir sır vereceğim +söyle -hem ünlü hemde mutlu ilk kahraman ben olacağım +yemin et -neden ben yemin ediyorum? +sebep sensin de ondan