Busenur

Busenur
@qbnur
kelebeği öldürürse yağmur sence yağar mı bir daha?
Her insan huzur verir. Bazıları gittiğinde, bazıları geldiğinde...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
şimdi açsam pencereyi beklesem sen gelsen olmaz ya hani geliversen hiçbir şey sormasan hiçbir şey söylemesen sussam sussan sussak susuşların anlattığını dinlesek sırt sırta otursak katılasıya ağlasak sormasak birbirimize sebebini sarılsam sarılsan sarılsak ve yine hiçbir şey konuşmasak ama anlasak ne vardı sahi olmaz ya hayal ya hani diyorum olsa ne vardı. Cemal Süreya
Şiir
Aslında yaprak sıkılmıştı ağaçtan Bahaneydi sonbahar
Şiir
Anlatamıyorum
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Göz yaşlarıma, ellerinizle? Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu Bu derde düşmeden önce. Bir yer var, biliyorum; Her şeyi söylemek mümkün; Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum; Anlatamıyorum. Orhan Veli Kanık
Şiir
Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? Sevmek için güzele mi bakmalı? Çirkin bir tende güzel bir ruh, kalbi bağlayamaz mı? Hasret; özlenenden uzak mı kalmaktır? Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı? Öldürmek için silah, hançer mi olmalı? Saçlar bağ, gözler silah, gülüş kurşun olmaz mı? Victor Hugo
Şiir