rab!a

rab!a
@qmansken
ah, ne tatlı günah... bu mu günahlı dudak? günahımı geri ver!
insanı mutlu eden şeyler aynı zamanda onun sefaletinin de kaynağı olmak zorunda mıydı?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"çok mu erken çok mu geç bilmiyorum, ama ben de sana söylemek istiyorum: seni seviyorum. istersen inanma, belki de benim budalalığımdır, öyle bir fantezidir." veronika kollarını ona doladı ve inanmadığı tanrı'ya kendisini o an alması için yakardı. gözlerini kapadı, eduard'ın da kapadığını hissetti. ve derin, düşsüz bir uykuya daldı. ölüm ne tatlıydı, şarap kokuyor ve başını okşuyordu.
Sayfa 208
"bu gece senin için çalarken, kendimi aşık bir kadın gibi hissettim. harikaydı. hayatımın en güzel dakikalarıydı."
Sayfa 138
"şu yeryüzünde aşık olabileceğim tek erkek sensin eduard; nedeni de çok basit. öldüğümde beni özlemeyeceksin.
Sayfa 138
kendisine sunulan sevgiden nefret ediyordu, çünkü hiç karşılık beklemeyen bir sevgiydi bu, saçma, gerçekdışı, doğa yasalarına aykırıydı.
Sayfa 79